Testimonial

Pauline Bos heeft een assessmentrapport geschreven over een van onze medewerkers. Wij willen dan ook graag terugkoppelen dat de directie erg content was met de rapportage en haar beoordelingen daarin. Verder heeft het onderzoek eraan bijgedragen dat deze medewerker in de geteste functie werd benoemd en er afspraken zijn gemaakt  over diens leerpunten.

Yolanda Krijgsman HRM

Testimonial

Als kleine ondernemer heb je een hoop petten op, maar je kunt natuurlijk niet overal verstand van hebben. Werving en selectie, bijvoorbeeld, blijft een lastige. Hoe weet je zeker dat je het juiste vlees in de kuip hebt? Een zogeheten rotte appel kan juist voor een MKB-bedrijf kostbare consequenties hebben. lees verder

Klanten

Onze klanten zijn hr-managers, p&o-ers, recruiters die talentvolle, capabele, productive en gemotiveerde medewerkers zoeken die passen bij specifieke functies.

Op deze pagina kom je er achter met welke klanten wij werken, tegen welke problemen zij met hun medewerkers aan lopen, welke vragen ze beantwoord willen hebben en met welke klanten wij de meeste, succesvolle match zijn.

Hoe herken je onze klanten?

Onze klanten ondernemen graag om resultaat te behalen. Tegelijkertijd hebben ze hart voor de zaak en vinden ze hun medewerkers van waarde. Ze streven constant naar ontwikkeling van hun bedrijf en doen dit graag sámen met hun medewerkers. Een groeiend bedrijf vraagt tegenwoordig steeds meer aandacht en visie over personeelsbeleid. Niet alleen omdat het moet, maar omdat je het graag wilt en beseft dat goede en gemotiveerde en talentvolle medewerkers het verschil maken. 

Herken je de volgende problemen met je medewerkers?

Je wilt meer meer zekerheid over hoe je de juiste persoon in dienst moet nemen voor een specifieke functie. Je voert al jaren zelf de sollicitatiegesprekken en je hebt hiermee goede ervaringen. Alleen nu je organisatie steeds groter wordt, heb je minder tijd om een goede werving en selectie campagne op te zetten en blijkt dat een aantal medewerkers na indiensttreding toch tegengevallen. Daarnaast heb je wel een beeld van de diverse functies in je bedrijf, maar zou je de functie-eisen en beschrijvingen graag uitwerkt willen hebben. Ook kan het zijn dat je twijfelt tussen twee sollicitanten. Je zou kortom wat meer tips, tools en misschien wel hulp willen hebben bij de selectie van geschikt en passende medewerkers.

  

Misschien is er een groot verloop binnen je bedrijf, zodat je steeds weer moet investeren in de opleiding van je mensen. Je hebt iemand aangenomen en die persoon wil veel te snel weer weg uit je bedrijf. Net nu die persoon is ingewerkt of expertise heeft opgedaan om zijn of haar functie goed te kunnen uitoefenen. Je baalt hiervan, want deze persoon is nu net voor jouw bedrijf waardevol geworden. Je denkt ‘had ik dit niet van te voren kunnen inschatten’, of ‘hoe zorg ik ervoor dat goed functionerende medewerkers met plezier en motivatie bij mij blijft werken’.

  

Je wilt weten waarom medewerkers bij je weggaan, zodat je daar je voordeel mee kunt doen. Als mensen je bedrijf verlaten, weet je eigenlijk niet waarom. Soms begrijp je het ook niet. Je beseft dat het niet wenselijk is als medewerkers te snel je bedrijf verlaten. Vooral niet als je ze hard nodig hebt, omdat ze bijvoorbeeld specialistische kennis hebben. Je kunt met de informatie over de reden waarom iemand je bedrijf verlaat, je voordeel doen in je personeelsbeleid. Natuurlijk wil je ook voorkomen dat een ex-medewerker negatief over jou en je bedrijf praat. 

  

Of het kan zijn dat je een speciaal iemand zoekt die past in je team of je team aanvult. Iemand met bepaalde karaktereigenschappen, vaardigheden, competenties of talenten. Er heerst een bepaalde cultuur in je bedrijf en er werken bepaalde type werknemers. Je zoekt iemand die daarbij past, of juist andere eigenschappen heeft. In het verleden heb je wel eens iemand aangenomen die toch niet zo goed in de groep lag als je vooraf dacht. Deze werknemer presteerde onvoldoende en je moest hem of haar op een gegeven moment ontslaan. Erg vervelend, niet leuk om te doen, maar ook zonde van de energie, tijd en het geld dat je in deze medewerker hebt gestoken. Had je dit niet kunnen voorkomen?

 

Je bent kortom al een tijdje op zoek naar iets of iemand die je hiermee kan helpen. Je zou graag middelen in handen hebben waarmee je een aantal van bovenstaande zaken kan voorkomen of vooraf beter kunt inschatten. Een medewerker die niet goed functioneert en in wie je hebt geïnvesteerd kost je gewoon geld. Geld dat je graag wilt gebruiken voor andere zaken.

Dit zijn de klanten met wie wij de meeste successen boeken

De klanten die het meest profijt hebben van onze dienstverlening, zijn mensen die het beste uit hun bedrijf en medewerkers willen halen. Ze werken hard en behalen graag resultaat. Tegelijkertijd zijn ze erachter gekomen dat dit beter lukt met capabele, gemotiveerde, betrokken en taelentvolle werknemers. Ze hebben er dan ook budget voor over om goed gekwalificeerde mensen aan te nemen.

  

Om hun medewerkers te motiveren, willen deze klanten ook investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers. Het zijn dan ook personen die naast het ondernemen, oog en oor hebben voor de mensen in hun bedrijf. Ze beseffen dat ze hen nodig hebben om verder te groeien.

  

Verder staan onze klanten open voor nieuwe inzichten, moderne werkwijzen en ideeën. Ze zijn flexibel en weten tegelijkertijd heel goed waar ze met hun bedrijf naartoe willen.

  

Daarnaast werken ze vlot, efficiënt en kosteneffectief. Zeg maar, een kwalitatief goed product voor een eerlijke prijs. Ze staan daarom open voor snelle, online selectie- en ontwikkelmethoden zoals online assessments.

  

Onze dienst werkt niet goed voor bedrijven die niet zo veel interesse hebben in wat hun medewerkers drijft, motiveert en beweegt. Of die in het investeren van een goed personeelsbeleid niet zoveel nut zien en er daarom weinig belang aan hechten.

Nu je weet wie onze klanten zijn, met welke problemen wij kunnen helpen en wanneer jouw bedrijf baat heeft bij onze dienstverlening, lees je hier of wij je kunnen helpen met het vinden van ideale medewerkers


Share
"#Gratis online boek #assessment doen! 49 vragen voordat ik op #assessment ga http://t.co/lk2TdqsuFT"
"Online assessments steeds populairder. Nederland is nummer 1 in assessments doen! http://t.co/JZatz9YOTU"
"Online assessments steeds populairder vooral met expert die concusies trek http://t.co/KAKAREpMsB"
"Omroep max"